Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στο Κιλκίς. Η κλίση του στη μουσική εκδηλώθηκε από τα παιδικά του χρόνια και τελικά απέκτησε τα πρώτα του τύμπανα σε ηλικία 13 ετών. Αυτοδίδακτος μουσικός παίρνει μέρος σε τοπικά συγκροτήματα της εποχής ενώ το 1986 αρχίζει η επαγγελματική του καριέρα και συνεργάζεται με καλλιτέχνες της χώρας του. Το 1992, η δίψα του για γνώση τον οδηγεί στην Αμερική όπου παίρνει μαθήματα μουσικής στο Musicians Institute της Καλιφόρνιας. Στο διάστημα της εξάμηνης φοίτησής του (Percussion Institute) καινοτομεί ανακαλύπτοντας μία μέθοδο με το όνομα “Κύκλοι του Ρυθμού”.
Επίσης λαμβάνει την υψηλότερη βαθμολογία στο επαγγελματικό τεστ (επαγγελματική). Οι επαναστατικές του ιδέες τιμήθηκαν από το Μ.Ι.Τ., καθιερώνοντας τον έπαινο του «Μοναδικού Ιδιαίτερου Στυλίστα» («Unique Ατομική Stylist Award”). Μετά το τέλος των σπουδών του διδάσκει στο P.Ι.Τ., παραδίδει σεμινάρια και παίρνει μέρος σε ζωντανές εμφανίσεις με τους Jimmy Mahlis, Kim Stown, Το Ελληνικό Ήχοι, Μπρετ Garsed, TJ Helmerich, Tamir Hendelman κ.α.
Το 1997 επιστρέφει στην Ελλάδα και συνεργάζεται με τους Θεοδόση Σπάσοφ, Αχμέτ Misirli, Levent Yildirim, Πίσσες Lootens, Κώστας Θεοδώρου Q, Θύμιος Ατζακάς, Petar Ralchev, Manhatan Vibes, Γιώργος Λαζαρίδης, Trilok Gurtu, Thomas Siffling, Haig Yazdjian, Αντώνης Ανισέγγος, Πέτρος Δραγούμης, Μαρία Μανουσάκη, Πέτρος Κλαμπάνης, Valeri Dimchev, Hayden Chisholm, Erkan Ogur, Μίλχο Leviev, Simon Nabatov, Bojan Z, Martin Gjakonovski και πολλούς άλλους. Τελευταία συνεργάζεται με τους: Κώστας Θεοδώρου, Μιχάλης Σιγανίδης, Saos τρίο, Hemus Colective και δικά του μουσικά σύνολα, Διάπλους, Didjidimensions, Κώστας Αναστασιάδης τρίο. Σεβόμενος τις ρίζες του ερευνά την παράδοση και την εξέλιξή της δημιουργώντας ένα νέο κράμα ήχων και διαθέσεων. Παίζει με Gabriel σύνολο τυμπάνων, Κωνσταντινούπολη Μεχμέτ κύμβαλα, Cympad.
Ο λόγος για τον Έλληνα χαρισματικό μουσικό – συνθέτη, Κώστα Αναστασιάδη, έναν καλλιτέχνη με διεθνές προφίλ και ακτινοβολία που ταξίδεψε το όνειρό του στην Αμερική, όπου θα εντυπωσιάσει με το ταλέντο του, θα ξεχωρίσει, θα αναγνωριστεί για να επιστρέψει στην πατρίδα του και να συνεχίσει να κεντά ελπίδες με νότες σε ένα – τόσο συναρπαστικό, όσο και απρόβλεπτο – αέναον ταξίδι στην τέχνη του ως ένας αληθινός εραστής της!
Επιστρέφετε στην πατρίδα σας, συνεργάζεστε με πλήθος καλλιτεχνών, συνεχίζετε με ασίγαστο πάθος και ενθουσιασμό το ταξίδι σας στη μουσική (ντραμς – κρουστά) για να φτάσουμε στην πρόσφατη συνεργασία σας με το Ωδείο Βορείου Ελλάδος. Δώστε μας το στίγμα – το προφίλ της συνεργασίας!
Είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενος για τη συνεργασία μου (ως υπεύθυνος του τμήματος Κρουστών) με το ιστορικό και σημαντικό Ωδείο Βορείου Ελλάδος και ευελπιστώ να δώσουμε με γνώμονα την εξέλιξη, ένα Συν στην ιστορία του.
Τι σημαίνει για εσάς προσωπικά μουσική;
Η Μουσική για εμένα αποτελεί μέσο έκφρασης της ψυχοσύνθεσής μας ισορροπώντας σώμα και νου μέσω των ήχων.
Χαρακτηριστική η ρήση “η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της”. Κατά πόσο σας βρίσκει σύμφωνο;
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό… γεγονός που αποδίδεται στην έλλειψη παιδείας, ώστε να αναγνωρισθούν τα ταλέντα στη χώρα μας.
Εκτιμάτε ότι υπάρχει νέο αίμα στο χώρο της μουσικής, που θα μπορούσε να σηματοδοτήσει και να εξελίξει τη μουσική στην εποχή μας;
Ασφαλώς και υπάρχουν νέες δυνάμεις πολύ ικανά νέα παιδιά, αλλιώς δε θα παρέμενα εδώ!
Τι φταίει, λοιπόν, πού έγκειται το πρόβλημα;
Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές ατομικές δυνάμεις, αλλά εκλείπουν οι συλλογικές ομάδες στη χώρα μας! Αυτό είναι το μέγα πρόβλημα!
Το ταλέντο ηγείται της μελέτης ή το αντίστροφο; Ποια η προσωπική σας εκτίμηση;
Θεωρώ ότι είναι το ίδιο απαραίτητα και τα δύο!
Ποιο είναι το προσωπικό σας ζητούμενο ως δάσκαλος μουσικής;
Το προσωπικό μου ζητούμενο είναι να αναδείξω τον δάσκαλο που κρύβει κάθε άνθρωπος μέσα του, παραμένοντας ο δάσκαλος μαθητής έτσι ώστε να συμπράξουμε μαζί επί σκηνής.
Ποιο και το στοίχημα – στόχος του Ωδείου Βορείου Ελλάδος;
Στόχος του Ωδείου Βορείου Ελλάδος είναι η ολοκλήρωση του ατόμου με σκοπό την επικοινωνία της παγκόσμιας διαλέκτου της μουσικής.
Κατά αντίφαση, λέγεται ότι οι περίοδοι κρίσης αποτελούν πρόσφορο (γόνιμο) έδαφος για δημιουργία και έμπνευση! Ποια η προσωπική σας εκτίμηση; Σε ποιο βαθμό σας έχει επηρεάσει η καθεστηκυία οικονομική κρίση στη χώρα μας;
Συμφωνώ και προσωπικά εμένα μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι μου έχει κάνει καλό, διότι μελετάω μεγαλώνοντας έτσι την αγάπη μου και το όραμα για την μουσική.
Πώς ατενίζετε το μέλλον της μουσικής εν Ελλάδι, ευοίωνα ή δυσοίωνα;
Ευοίωνα, φυσικά… είμαι εκ φύσεως αισιόδοξο άτομο… αλλιώς θα είχα φύγει ήδη στο εξωτερικό!
Πώς θα προσδιορίζατε τον όρο “καλλιτέχνη”;
O αληθινός Καλλιτέχνης είναι ο μάγος των συναισθημάτων.
Πώς θα ορίζατε την ειδοποιό διαφορά μεταξύ του καλλιτέχνη από τον απλό άνθρωπο;
Ο Καλλιτέχνης διατηρεί την επαφή με το παιδί μέσα του.
Το ταξίδι στη μουσική έχει τέλος ή είναι “αέναον”;
Το ταξίδι στη μουσική δεν έχει τέλος! Είναι “αέναον”, δεν τελειώνει πουθενά … εκεί που έρχεται η επικοινωνία και μπαίνεις σε έκσταση, δε βλέπεις με γυμνά μάτια παρά μόνο με τα μάτια της ψυχής σου!
Αποτελεί η τέχνη – η μουσική – διέξοδο, πιστεύετε;
Σαφώς και είναι διέξοδος! Είναι πρωταρχικά ανακάλυψη η μουσική, όχι ανθρώπινη επινόηση!
Τι θα συμβουλεύατε τα νέα παιδιά που φλερτάρουν με την ιδέα του μουσικού στη χώρα μας;
Να αγαπούν με πάθος αυτό που κάνουν, χωρίς να προσβλέπουν σε δημοσιότητα και αναγνώριση… αλλιώς θα χάσουν άδικα το παρόν τους. Θα πρέπει να πιστέψει ο καθένας στον εαυτό του!
Ποιο το προσωπικό σας όραμα για την μουσική;
Ένα είναι το όραμα για τη μουσική: να ενώσει τον κόσμο!
Εν κατακλείδι, ποιο το προσωπικό σας μότο στη ζωή;
Εν όψει του 4ου “Διεθνούς Meeting «Vaggelis Kourkoutidis Memorial» – Indoor Jumping Festival” ο Επικεφαλής – Meeting Organizer της διοργάνωσης και Ομοσπονδιακός Προπονητής του ΣΕΓΑΣ, κ. Νίκος Βαρσάμης μας παραχώρησε μία άκρως ενδιαφέρουσα και ενημερωτική Συνέντευξη στο Thessaloniki City Guide.
Ο σκωπτικός και πολυπράγμων Πέρης Μιχαηλίδης (Σκηνοθέτης – Ηθοποιός) με βλέμμα άκρως διερευνητικό και πρωτοποριακό μας εκπλήσσει με τη νέα του σκηνοθετική απόπειρα υπό τη σκέπη του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
Ο πολυγραφότατος, πολυτάλαντος και πολυσχιδής δημιουργός των μεγάλων επιτυχημένων ιστορικών ταινιών και μετρ της θεατρικής Κωμωδίας επιστρέφει δυναμικά και μας εκπλήσσει – εκ νέου – ευχάριστα με τη νέα του ρομαντική κομεντί “Απόψε σε θέλω πάλι” παντρεύοντας δεξιοτεχνικά τα στοιχεία της Κωμωδίας με τους έντονους προβληματισμούς του ανθρώπου για την ίδια τη ζωή.
Η ηλεκτρική σόμπα χαλαζία αποτελεί τα τελευταία χρόνια μια κλασική επιλογή θέρμανσης για κάθε σπίτι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κύριο μέσο θέρμανσης ή και ως συμπληρωματικό παράλληλα με άλλες συσκευές.
Η χαρισματική, διακεκριμένη Μezzo Soprano Σταματία Μολλούδη (λυρική τραγουδίστρια – Vocal coach και ιδιοκτήτρια της Vocal portal) μας προσκαλεί εκ νέου σε μια άκρως ξεχωριστή και πρωτότυπη Μουσική παράσταση στο πνεύμα των Εορτών στο Βασιλικό Θέατρο.