Thessalonikicityguide.gr


    Χρήσιμες πληροφορίες

Προσθήκη στα αγαπημένα Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019  
Χρυσόστομος Ζερβόπουλος - Sales & E-Marketing Manager της Philoxenia 2012 Save page as pdf   send   print

Συνέντευξη του Χρυσόστομου Ζερβόπουλου
Sales & E-Marketing Manager της Philoxenia 2012

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 21/11/2012

H 28η PHILOXENIA εξελίσσεται και θέτει νέους στόχους. Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού, που πραγματοποιείται από 22 έως 25 Νοεμβρίου 2012 στη Θεσσαλονίκη, προβάλλει και προωθεί τις τουριστικές αγορές ολόκληρης της Βαλκανικής και των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Με φρεσκάδα, όρεξη και μεγάλη θέληση η φετινή διοργάνωση φιλοδοξεί να δώσει μία νέα ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.

Ο Χρυσόστομος Ζερβόπουλος, Sales & E-Marketing της Philoxenia 2012 από την ARTION Conferences & Events, μίλησε στο Thessaloniki City Guide για τη διοργάνωση.

Philoxenia 2012

Η φετινή διοργάνωση της PHILOXENIA εξελίσσεται, προωθεί τις τουριστικές αγορές των χωρών της Βαλκανικής και της ΝΑ Ευρώπης και θέτει νέους στόχους. Ποιοι είναι αυτοί;
Χρυσόστομος ΖερβόπουλοςΗ PHILOXENIA, η Επίσημη Διεθνής Έκθεση Τουρισμού της Ελλάδας επαναπροσδιορίζεται και θέτει πραγματικά νέους στόχους. Με σημαντική ιστορία και ιδιαίτερα αξιόλογη πορεία ύστερα από 27 επιτυχημένες διοργανώσεις από τη HELEXPO, η PHILOXENIA φέτος φιλοδοξεί να δώσει μία νέα ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.

H 28η PHILOXENIA, που διοργανώνεται από τη HELEXPO σε συνεργασία με την ARTION Conferences & Events, προβάλλει και προωθεί στους ανθρώπους του τουρισμού της ολόκληρου του πλανήτη τις τουριστικές αγορές της Βαλκανικής και ευρύτερα της ΝΑ Ευρώπης ως ένα νέο ενιαίο τουριστικό προορισμό.

Στόχος μας είναι να φέρουμε τη PHILOXENIA ξανά στη θέση που της αρμόζει «ενοχλώντας» το διεθνή τουρισμό. Ταυτόχρονα με τον Έλληνα εκθέτη, μεγάλος μας στόχος και σαφής επιθυμία είναι να ικανοποιήσουμε τα επιχειρηματικά συμφέροντα και του ξένου, που πίστεψε σε μας και έρχεται στη PHILOXENIA για να προωθήσει τον προορισμό του και να γνωρίσει εμπορικούς επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Ποια τα χαρακτηριστικά της φετινής PHILOXENIA που την διαφοροποιούν από παλαιότερες διοργανώσεις;
Η προσπάθειά μας φέτος έχει επικεντρωθεί στη διεθνοποίηση της PHILOXENIA. Παλιότερα ο θεσμός έχει κατηγορηθεί ότι είναι εσωστρεφής προβάλλοντας μόνο Ελλάδα, ενώ ακόμη και από τους ίδιους τους συμπατριώτες μας ότι η PHILOXENIA είναι επικεντρωμένη στην προβολή της Βορ. Ελλάδος. Αυτό προσπαθούμε συστηματικά να το ανατρέψουμε και να μεταφέρουμε την πραγματική αυτή αλλαγή προς πάσα κατεύθυνση.

Στη PHILOXENIA 2012 καταφέραμε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον ανθρώπων του τουρισμού από τη διεθνή αγορά. Στο Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια της PHILOXENIA θα βρεθούν 100 περίπου εμπορικοί επισκέπτες από 29 χώρες, όπως για παράδειγμα από τις Κίνα, Ινδία, Γερμανία, Γαλλία, Ουκρανία, Μ. Βρετανία, Βαλκάνια, καθώς και από τις ΗΠΑ, Βραζιλία και Ν. Αφρική.

Θα ήθελα να επισημάνω ιδιαίτερα ότι ανάμεσα σε αυτούς θα είναι και ευρέως γνωστά τουριστικά γραφεία από την Ευρώπη και την Ασία, όπως ο Thomas Cook και η AURORA, ενώ τεράστια επιτυχία αποτελεί και η παρουσία της ίδιας της UEFA ως association.

Στη φετινή PHILOXENIA μάλιστα μπορώ να σας αναφέρω εκ των πρωτέρων ότι έχουν ήδη προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν 1600 στοχευμένα B2B meetings των εκθετών με τους φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες μας.

Τέλος, θα ήθελα να σταθώ στο εμπλουτισμένο πρόγραμμα συνεδρίων και παράλληλων εκδηλώσεων που έχουν ενταχθεί στα πλαίσια της φετινής διοργάνωσης. Το συνέδριο που ξεχωρίζει είναι αναμφίβολα το «Συνέδριο Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού», καθώς επίσης και το Forum του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ - ΕΕΔΕ με θέμα «Marketing Θεσσαλονίκη: Τουρισμός – Πολιτισμός».

Έχετε καταφέρει να περάσετε αυτό το πνεύμα της αλλαγής στον κόσμο και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του;
Κοιτάξτε, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Ο κόσμος θέλει να δει πρώτα για να πειστεί. Οι καταστάσεις που ζούμε όλοι είναι πρωτοφανείς και κανείς δεν έχει την όρεξη και τη δυνατότητα να ξοδέψει αν δεν εισπράξει άμεσα. Η αυτοπροβολή δεν ενδιαφέρει όπως σε παλιότερες εποχές και ο Έλληνας επιχειρηματίας θεωρεί τη συμμετοχή του επένδυση και αποσκοπεί στο κέρδος ξεκάθαρα. Κι εγώ ο ίδιος που προέρχομαι από το χώρο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ αισθάνομαι ακριβώς το ίδιο και υπηρετώ τη διοργάνωση προς αυτή την κατεύθυνση από την πρώτη στιγμή της εμπλοκής μου στο έργο.

Θεωρώ ότι σε διάστημα μόλις πέντε μηνών καταφέραμε ως ARTION σε συνεργασία με τη HELEXPO να περάσουμε στον επιχειρηματικό κόσμο αυτή την αλλαγή κερδίζοντας την εμπιστοσύνη πολλών και αποβλέποντας σε ακόμη περισσότερους στις ερχόμενες διοργανώσεις. Συγκεκριμένα, ξεκινήσαμε να φανταστείτε την επικοινωνία και τις εντατικές πωλήσεις της 28ης PHILOXENIA στην Ελλάδα και τη διεθνή τουριστική αγορά σε στιγμή ακυβερνησίας της χώρας, γεγονός που όπως αντιλαμβάνεστε μας δημιουργούσε τεράστια προβλήματα, με την εικόνα της χώρας να είναι η χειρότερη στη σύγχρονη ιστορία της.

Στο διαταύτα και εν έτη 2012 που όλοι προσπαθούμε να αποκαταστήσουμε τη θέση μας στο μυαλό μας πρώτα, και σε επιχειρηματικό και διακρατικό επίπεδο, σε διεθνές επίπεδο, στη PHILOXENIA καταφέραμε να να αυξήσουμε τα τετραγωνικά μας με περισσότερες εκθεσιακές συμμετοχές της τάξεως του 30%.

Θεωρείτε ότι η Έκθεση έχει τέτοια δυναμική ώστε να συμβάλλει στην ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού φέρνοντάς τους σε επαφή με τους διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης;
Προφανώς. Η PHILOXENIA είναι η ομπρέλα των επιχειρησέων του τουρισμού όλης της χώρας και δίνει τη δυνατότητα στον Έλληνα εκθέτη να προβάλλει την επιχείρησή του σε περισσότερους από 20000 Έλληνες και ξένους επισκέπτες, και ταυτόχρονα να πραγματοποιήσει σημαντικές επιχειρηματικές συναντήσεις με ανθρώπους του τουρισμού από ολόκληρο τον πλανήτη.

Στη φετινή PHILOXENIA θα εκπροσωπηθούν δια των αρμοδίων τους ταξιδιωτικοί προορισμοί από όλον τον κόσμο, ενώ παράλληλα το «παρών» θα δώσουν τουριστικές επιχειρήσεις από ολόκληρη την Ελλάδα εκπροσωπώντας διαφορετικούς τομείς του κλάδου και έχοντας τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τους διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης.

Στο πλαίσιο επίσης της διοργάνωσης του συνεδρίου Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού, δίνεται η δυνατότητα ανάδειξης του θρησκευτικού-πολιτιστικού τουρισμού στη χώρα μας. Πιστεύετε ότι μπορεί να προωθηθεί η Ελλάδα ως προορισμός θρησκευτικού-πολιτιστικού τουρισμού;
Η Ελλάδα ενδείκνυται για τη συγκεκριμένη μορφή τουρισμού με πλήθος θρησκευτικών μνημείων ανά την χώρα και έναν πολιτισμό που ξεκινάει από την αρχαιότητα και έχει καταφέρει να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο.

Έχουν γίνει αξιόλογες προσπάθειες τελευταία και αυτό πλέον το διαπιστώνουμε καθημερινά από τα στοιχεία που λαμβάνουμε. Για παράδειγμα το Άγ. Όρος, ύστερα από συστηματική προβολή και προσπάθεια, έχει καταφέρει να έχει επισκεψιμότητα εκατοντάδων τουριστών καθημερινά.

Επιτρέψτε μου σας παρακαλώ σε αυτό το σημείο να πω ότι και άλλες μορφές τουρισμού, όπως για παράδειγμα ο εναλλακτικός, βρίσκονται σε νηπιακό στάδιο στη χώρα μας και αξίζει να προσεχθούν από ιδιώτες και το κράτος. Η Ελλάδα ενδείκνυται για τέτοιες δραστηριότητες και θεωρώ πως με συντονισμένες και σοβαρές ενέργειες μπορούμε να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος άμεσα.

Πόσο ρόλο μπορεί να παίξουν σήμερα τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση του τουρισμού και των επιχειρήσεων του κλάδου;
Μέσα στις αρμοδιότητες μου για τη φετινή PHILOXENIA μεταξύ άλλων είναι και η διαχείριση των social media και η σύνταξη των newsletter. Αναμφίβολα και θεωρώ ότι ο ρόλος τους είναι σημαντικός. Μας δίνουν την ευκαιρία να ενημερώσουμε ανθρώπους του τουρισμού από όλο τον κόσμο για τη διοργάνωση, ενώ μας φέρνει δίπλα και στον απλό κόσμο που αγαπάει τον τουρισμό.

Τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου και κατ’ επέκταση ένας νέος ιδιαίτερα άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας και ενημέρωσης των δυνητικών πελατών και φίλων του τουρισμού.

Συνεπώς θεωρώ χωρίς καμία αμφιβολία ότι όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού, μεγάλες και μικρές, πρέπει να χρησιμοποιούν το νέο αυτό δίαυλο επικοινωνίας, ώστε να αγγίζουν τα συναισθήματα και να μπαίνουν στη ψυχολογία του απλού κόσμου, καθώς επίσης και να ενημερώνουν εύστοχα και άμεσα τους δυνητικούς πελάτες τους.

Χρυσόστομος Ζερβόπουλος – Chrys Zervopoulos
PHILOXENIA 2012 - Sales & E-Marketing Manager
ARTION Conferences & Events – Exhibitions & Events Manager

   Συνεντεύξεις
Δημήτρης Κωνσταντινίδης
Δημήτρης ΚωνσταντινίδηςΤους ήρωες της Γοργόνας του συγκλονιστικού, άκρως επίκαιρου, ενδιαφέροντος βιβλίου του Παναγιώτη Γκούβερη 'Μην κλαις, ρε Γοργόνα" ζωντανεύει με την πλέον έντεχνη ευφυή, αλλά και ευαίσθητη σκηνοθετική του ματιά ο χαρισματικός δημιουργός - καλλιτέχνης Δημήτρης Κωνσταντινίδης (Σκηνοθέτης - Ηθοποιός) στη σκηνή του Θεάτρου Τέχνης "Αυλαία" για 2 μοναδικές βραδιές στις 4 και 5  Νοεμβρίου στις 9μμ. με τη θεατρική του ομάδα "Πλαταγή".
Μαρία Στεφάνου
Μαρία ΣτεφάνουΈνα από τα πιο γλυκά πλάσματα του θεάτρου κάνει την εμφάνισή του και φέτος και μάλιστα με δύο διαφορετικές παραστάσεις! Είναι η θεατρική παραγωγός Μαρία Στεφάνου που θα μας ενθουσιάσει και φέτος με τις δημιουργίες της. Αυλαία σηκώνει στις 17 Οκτωβρίου το έργο της “Ο Χάρτινος Κόσμος” στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς Μελίνα Μερκούρη και στις 2 Νοεμβρίου το έργο “Ένα Βήμα τη Φορά” στο Θέατρο Αθήναιον.
Share

Facebook Follow us on Twitter  Youtube channel 

    Ημερολόγιο Εκδηλώσεων
Νοέμβριος 19
ΚυΔεΤρΤεΠεΠαΣα
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Αναζήτηση εκδήλωσης
 έως 



Προσφορές Thessaloniki City Guide 

Άδεια Creative Commons
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας χορηγείται με άδεια
Creative Commons
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Τρόποι διαφήμισης της επιχείρησής σας
Θέσεις εργασίας | Site map | Όροι χρήσης / Πολιτική Cookies / Πολιτική Απορρήτου | Credits
Συνήθεις Ερωτήσεις

©  2011-2019 thessalonikicityguide.gr
Πολιτιστικός και Τουριστικός
Οδηγός της Θεσσαλονίκης


Powered by NetGraphics